om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Kan er in de inkoop of verkoopmodule automatische omschrijvingen worden ingesteld. Denk aan [crediteur] [factuurnummer]? Nu moet je elke keer handmatig de omschrijvingen invullen.
Ik weet niet of Jeerke dat bedoelt, maar ik denk wel dat het handig is als je de omschrijving, die je bij een inkoopboeking doet (veld onder btw bedrag), automatisch meegenomen wordt naar de regel waar de boekingen (grootboekrregels) staan. Ik kopieer dat nu zelf telkens naar die regels. als je dan een kostenpost opzoekt, zie je dan waar die kost van is, bv internet. Computerkosten kunnen van alles zijn en zo heb je meer inzicht.
Dit is enorm wenselijk. Wij boekhouden voor meerdere bedrijven en kopiƫren ook telkens dee regel. Erg tijdrovend is dat.
Ik begrijp nog steeds niet waarom dit wenselijk is. Ik gebruik de omschrijving regel vaak om aan te geven wat het is bv aanschaf van een computer of een periode waar het betrekking op heeft. Ik kopieer nooit een andere omschrijving naar dit veld.
Dag Jeerke,
Bedoel je het veld Omschrijving regel? Kun je aangeven waarom je dit zou willen? Op een grootboekkaart vind je deze gegevens toch al terug? Waarom zou je deze gegevens dan nog een keer willen invullen?
Wist je dat je een wens/idee kan registreren en dat iedere gebruiker hierop een stem kan uitbrengen?
Kijk hier voor het aanmaken van een idee of voor alle aanwezige ideeƫn: https://visma-software-nl.my.site.com/supportportal/s/idea/Idea__c/00B5q000001QsQOEA0
Visma eAccounting BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.