Mijn Communities
Help
Rene_Visma_2023
CONTRIBUTOR **

Autopay

door Rene_Visma_2023

Rabobank heeft onze betaalbatches niet ontvangen. Autopay geef sinds een uur dezelfde melding: naar de bank verzenden. Er is geen sprake van een storing bij Visma of Rabobank. 

 

Enig idee waar dit aan kan liggen?

6 ANTWOORDEN 6
Rene_Visma_2023
CONTRIBUTOR **

door Rene_Visma_2023

Hallo, lijkt er weer op dat er een storing is bij Autopay (terugkerend fenomeen op de donderdag). Status geeft weer aan: "Naar de bank verzenden"...

Goedgekeurde oplossing
TomPronk
VISMA

door TomPronk

Beste Rene,

Ik zou je willen verzoeken om even contact op te nemen met je vaste aanspreekpunt voor support zodat er een support ticket aangemaakt kan worden. Graag daarbij ook even het IBAN vermelden. Zonder dit soort details wordt het voor ons lastig om een eventuele oorzaak te achterhalen namelijk.

Overigens hebben wij de vorige keer geen oorzaak aan onze kant kunnen vinden, dus het ligt ook nog in het midden waar het probleem zich dan zou bevinden (de bank of aan onze kant).

door Roland van Belle - Consolit

@Rene_Visma_2023 het lijkt weer te werken. Bij mijn klant is de incassobatch zichtbaar in de bank.

Rene_Visma_2023
CONTRIBUTOR **

Dag Roland, hier ook. Batches zijn ontvangen door Rabobank waarna wij ze verder hebben verwerkt. Bedankt voor het doorgeven.

Goedgekeurde oplossing
Roland van Belle - Consolit
PARTNER

door Roland van Belle - Consolit

@Rene_Visma_2023 het lijkt er sterk op dat er een storing is bij AutoPay.

Meerdere klanten hebben hetzelfde probleem. Het komt ook voor bij meerdere banken (Rabo/ING).

 

Zowel bij het versturen van betalingen, als bij het versturen van automatische incasso's.

Rene_Visma_2023
CONTRIBUTOR **

Dank voor je snelle reactie!