Mijn Communities
Help
BartVBA
CONTRIBUTOR **

BTW analyse

door BartVBA

Het scherm "Controles btw-rekeningen (gedetailleerd) is met een van de laatste update van Visma aangepast. Ik mis nu hier de omschrijving van de transactie, deze was eerst wel zichtbaar. Het controleren van een administratie op btw wordt hierdoor een stukje lastiger. Is het mogelijk om dit weer toe te voegen? Ik ben op de hoogte van andere schermen waar dit wel zichtbaar is maar het is mijn inziens niet logisch dat dit in dit scherm niet zichtbaar is. 

4 ANTWOORDEN 4

door sanderdercksen (Bijgewerkt ‎09-10-2023 13:28 door sanderdercksen VISMA )

Ik zie deze kolom in versie 9.65 inderdaad ook niet. Ik ga dit doorgeven aan ontwikkeling. 

@BartVBA Ik krijg vanuit ontwikkeling als reactie dat de kolom Omschrijving Transactie nooit beschikbaar is geweest in het venster "Controles btw-rekeningen (gedetailleerd)". Wellicht was je opmerking als wens bedoeld om deze kolom ook beschikbaar te hebben in het venster? In het venster "Grootboektransacties met btw" is deze kolom overigens wel zichtbaar. 

BartVBA
CONTRIBUTOR **

door BartVBA

Ik heb gelukkig een aantal exports van "Controles btw-rekeningen (gedetailleerd)" waar de kolom "Omschrijving transactie" te zien is, ik begrijp dan ook niet dat ontwikkeling zegt dat deze kolom nooit beschikbaar is geweest. 

door sanderdercksen

@BartVBA de verwarring is ontstaan doordat de kolom "Omschrijving" nu de omschrijving van de grootboekrekening toont, terwijl deze eerder de omschrijving van de transactie toonde. Ontwikkeling heeft nu een aanpassing gedaan door een extra kolom beschikbaar te maken voor de "Omschrijving transactie". Naar alle waarschijnlijkheid kan deze in de volgende release meegenomen worden (31 oktober).