Mijn Communities
Help
Gisele
CONTRIBUTOR **

Corrigeren van mutaties die aan verkeerde rekeninggroep zijn gekoppeld

door Gisele

Hi - hoe corrigeer je mutaties waarvan de grootboekrekening aan een verkeerde rekeninggroep is gekoppeld?

 

Er zijn een aantal grootboekrekeningen die aan een verkeerde rekeninggroep zijn gekoppeld, nu hebben wij de grootboekrekeningen wel aan de juiste rekeninggroep gekoppeld maar de oude boekingen staan nog verkeerd. Dit geeft een verkeerde beeld op het projectoverzicht. 

 

Hoor graag hoe wij dit het beste kunnen aanpakken.

 

Alvast dank!

3 ANTWOORDEN 3
Goedgekeurde oplossing
Jos van Willegen
PARTNER

door Jos van Willegen

Hoi Gisele,

 

Ben even uit de lucht geweest, maar speelt dit issue nog steeds? Wanneer een rekening alleen aan een andere rekeninggroep gekoppeld is zou het valideren van de projecten voor wat betreft de transacties voldoende moeten zijn. Anders is het wellicht goed om even contact met uw partner op te nemen zodat zij kunnen controleren of er nog iets anders speelt wat dit proces tegenwerkt. 

 

 

eServiceware, uw Visma.net Expert Center
www.eserviceware.com
Gisele
CONTRIBUTOR **

door Gisele

Hi Jos, dank voor je snelle reactie.

 

Helaas is het na validatie nog niet gelukt. moet ik VISMA opnieuw opstarten?

door Jos van Willegen

Beste Gisele,

 

Heb je het projectsaldo ook al gevalideerd? Wanneer je rekeningen aan een andere rekeninggroep koppelt moet nog wel het projectsaldo gevalideerd worden om dit te corrigeren op je projecten. In de zoekbalk kan je zoeken naar het venster 'Projectsaldi valideren'. 

 

Ik hoor graag of het gelukt is!

 

eServiceware, uw Visma.net Expert Center
www.eserviceware.com