Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

E-mail aanpassen die bij factuur verstuurd wordt

door Anonymous

Hi!


Waar kan ik de e-mail, die verstuurd wordt bij het vanuit Project Management versturen van een verkoopfactuur, aanpassen?

 

Ik zou graag de tekst specifiek maken voor onze organisatie en tevens onze eigen huisstijl er aan toevoegen.

 

gr Bert

6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous (Bijgewerkt ‎08-06-2021 12:35 ( )

Hoi Bert, 

 

De inhoud van de e-mail die direct vanuit Project Management wordt verstuurd, kan momenteel alleen per factuur worden gepersonaliseerd bij het moment van versturen. Dit is momenteel niet als een E-mail Sjabloon in te stellen.

 

De wens is reeds bekend en vaker gehoord, wordt daarom ook meegenomen in de doorontwikkeling. Ik verwacht voor deze wens echter niet op korte termijn een update.  

 

De e-mail tekst wordt wel opgebouwd met factuur- en contact-gegevens van de gebruiker die de e-mail verstuurd.

Dit is sec tekst, geen afbeeldingen ivm verhoogde kans op spam-markering aan de ontvangende kant.

 

Vriendelijke groet,

Remmelt

door Roland van Belle - Consolit

Goedemorgen Bert,

 

Het zou, in theorie, kunnen zijn dat u onvoldoende rechten heeft voor het onderhoud van meldingsjablonen.

Hieronder ziet u hoe het eruit zou moeten zien. Mocht u onvoldoende rechten hebben, dan verwijs ik u naar uw partner om u te helpen met het inrichten van uw gebruiker, zodat u wel toegang heeft tot onderstaande onderdelen.

2021-06-04 08_53_12-Projecten.png

2021-06-04 08_54_32-Projecten.png

door Elbert Dannenberg

 Op het project heb je het tabblad instellingen mailing. Daar kun je zien welk meldingsjabloon is ingesteld. Dit meldingsjabloon kun je terug vinden in het scherm Meldingsjablonen (SM2040PL),  door er op te klikken kun het ook wijzigen.

Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Beste Elbert,

 

In Visma Project Management zie ik op het project geen informatie/veld over een 'meldingssjabloon'. Ik kan ook geen scherm vinden Meldingssjablonen. Ik zie wel factuursjablonen, alleen daar kan ik alleen de factuur aanpassen en niet de e-mail zelf.

door Elbert Dannenberg

Beste Bert,

 

Ik denk dat ik je een verkeerd advies heb gegeven. Dit is het forum voor Visma.net/Visma financials en Visma.net heeft zelf een projecten oplossing en daar is mijn antwoord opgericht. Maar jij hebt het over een andere Visma oplossing. Excuses. 

Aha. Dan is mijn aanvulling inderdaad ook niet van toepassing helaas.

Deze is ook gebaseerd op Visma.net projectaccounting.