Mijn Communities
Help
Lars Voortman
CONTRIBUTOR *

Klantmemo weergeven tijdens orderinvoer

door Lars Voortman

Goedemiddag,


Graag zou ik willen vragen naar de optie om de klantmemo weer te kunnen geven bij het orderinvoer proces.

Deze optie zou ons enorm helpen in het invoeren van de orders maar ook het voorkomen van fouten.
Zie hieronder als voorbeeld:

 

LarsVoortman_1-1722946197066.png

 

Ik hoor het graag, bedankt alvast

 

3 ANTWOORDEN 3

door sanderdercksen

Hoi @Lars Voortman Dit is inderdaad een bekende wens die ik al vaker heb gekregen. Het venster Verkooporders zal binnenkort volledig vervangen worden door een nieuw venster. In dit nieuwe venster hebben we toevallig recent deze mogelijkheid toegevoegd. Je kunt het nieuwe venster al proberen door in het menu te kiezen voor Verkooporders (nieuwe versie). Onderstaand een schermafbeelding hoe deze notitie hier zichtbaar is:

sanderdercksen_0-1722951034469.png

 

Lars Voortman
CONTRIBUTOR *

door Lars Voortman

Hoi Sander,

Is er een mogelijkheid dat de klantmemo standaard wordt weergegeven?
Dat je tijdens het invoeren van de order, de memo kan aflezen. In plaats van met je muis op het icoontje gaan staan?

Bedankt alvast.

door sanderdercksen

Hoi @Lars Voortman op dit moment is dat niet mogelijk. Het pictogram voor de notitie kleurt in geval van een notitie rood, zodat wel direct zichtbaar is dat er een notitie beschikbaar is. 

Kun je aangeven in welke situaties het handig is om de notitie altijd volledig te zien bij de orderinvoer? Het neemt natuurlijk extra ruimte in het venster in die we daar dan voor moeten reserveren. Dus ik ben erg benieuwd of het zinvol is om deze notitie altijd volledig in beeld te hebben. Ik hoor graag je gedachten hierover.