Mijn Communities
Help
RolandJeroen
CONTRIBUTOR **

Normale factuur is door de scanservice als Debetcorrectie aangemerkt

door RolandJeroen

Door de scanservice is een normale factuur als debetcorrectie teruggekomen. Hoe kan ik deze weer omzetten naar een normale factuur?

4 ANTWOORDEN 4
Goedgekeurde oplossing
RolandJeroen
CONTRIBUTOR **

door RolandJeroen

Beste Tom,

Dank, we gaan de factuur verder handmatig boeken. Werken sinds 1 juni met Visma, dus nog zoeken naar mogelijkheden/oplossingen.

RolandJeroen
CONTRIBUTOR **

door RolandJeroen

Beste Tom, Dank voor de oplossing, echter de factuur was al doorgezet als inkoopfactuur, is er dan nog een mogelijkheid om te corrigeren?

 

TomPronk
VISMA

door TomPronk

Beste RolandJeroen,

 

Nee, dan is er helaas geen mogelijkheid meer om het bestaande document te corrigeren. 

Het makkelijkste is dan denk ik om hem voor deze keer tegen te boeken en handmatig nogmaals op te voeren.

 

Goedgekeurde oplossing
TomPronk
VISMA

door TomPronk

Beste RolandJeroen,

 

Het is mogelijk om het type om te zetten door de kolom 'Soort' toe te voegen aan de weergave in Postvak In, zie daarvoor ook deze communitypost met een uitgebreide omschrijving:  https://community.visma.com/t5/Nieuws-in-Visma-net-ERP/Nieuw-in-8-33-wijzigen-soort-factuur-in-Postv...

 

Als de herkenning van het type factuur structureel niet goed herkend wordt bij bepaalde leveranciers dan is het wel aan te raden om dit via het normale ondersteuningskanaal door te geven. Dan kunnen we daar namelijk een aanpassing in laten maken.