Mijn Communities
Help
Hansai
CONTRIBUTOR **

Specificatie van de crediteurenbetaalbatch

door Hansai

Wellicht kijk ik niet goed maar ik zie in de crediteuren, de specificatie van de betaalopdrachten, niet meer terug?

 

Iemand de gouden tip voor me?

 

7 ANTWOORDEN 7

door Roland van Belle - Consolit

U kunt de inhoud van een betalingsopdracht zien vanuit het scherm Betalingen verwerken.

Hier heeft u een tabblad: Betalingsstatus.

RolandvanBelleConsolit_1-1694593127709.png

 

U kunt hier dus de status van uw betaling zien, maar door op het knopje onder Gegevens te klikken, opent u de opdracht.

 

Heeft u hiermee de informatie die u zoekt?

 

Hansai
CONTRIBUTOR **

Yes dank je wel voor je geduld:)

 

Ik schrijf het op

 

Groet

Hans van der Pluijm

door Ronald van Benthem - Arch-IT

Goedemorgen Hansai,

 

Onder Menu/Crediteuren/Transacties/ Betalingsopdrachten kun je de betaalbatches terugvinden. 

 

Als je een batch open klikt, zie je vervolgens alle crediteurbetalingen.

 

Groet,

 

Ronald

Hansai
CONTRIBUTOR **

Dank voor je reactie. Ik zie daar niet de batches maar alle losse betalingen en dat is niet wat ik zoek

door Marvin - About Software

Goedemorgen,

Binnen Visma.net Financials / achteraf, kan dit via het rapport 'Verzonden betalingen'.

Scherm­afbeelding 2023-09-12 om 10.42.14.png

 

Tijdens het doen van de betalingen via Autopay kan dit tijdens het goedkeuren ook direct gedaan worden door het downloaden van de pdf daar.

Hansai
CONTRIBUTOR **

Dank voor je reactie Marvin.

 

Het toeval wil dat mijn beide functioneel beheerders er niet zijn maar ik begrijp dat / achteraf niet. Zal vast aan mij liggen maar ik zie de optie er niet bij staan

Makkelijkste is via het zoek-scherm bovenin zoeken naar 'Verzonden betalingen'. Als deze niet boven komt, dan is het een rechtenkwestie wellicht. Deze kan ook worden afgedrukt voor betalingen die eerder zijn uitgevoerd, vandaar het 'achteraf'..