Mijn Communities
Help
BryanvanIngen
CONTRIBUTOR **

Status ''Pakbon afgedrukt'' in het overzicht Verzendingen

door BryanvanIngen

Goedemorgen,

 

Op onze afdeling binnendienst is nog wel eens verwarring of van een bepaalde order de pakbonnen wel of niet zijn afgedrukt. In het analyse-ontwerp van SO-Shipment heb ik de optie ''PickListPrinted'' kunnen vinden, wat erg prettig werkt voor de paklijsten. Is deze mogelijkheid er ook voor de pakbonnen?

 

Groet,

Bryan van Ingen

Topa Bathroom Products

4 ANTWOORDEN 4

door sanderdercksen

Hoi Bryan,

Ik heb ook lopen zoeken, maar helaas geen mogelijkheid gevonden om te zien of de pakbon al is afgedrukt. Wellicht zou je het kunnen combineren met de actie om de verzending te bevestigen? 

 

Het lijkt mij in elk geval een mooie wens die ik zal inbrengen bij onze ontwikkelafdeling!

 

groet, Sander

atdejong
CONTRIBUTOR *

door atdejong

Goedemorgen,


Wij sluiten graag bij deze wens aan. Dan zou het inzichtelijk zijn of een order wel verzendklaar is bijvoorbeeld maar de bevestiging is vergeten. Of eventueel de mogelijkheid van een pakbon printen pas beschikbaar krijgen nadat de zending bevestigd is.

door sanderdercksen

In de volgende release (8.25), gepland voor 8 september, zal de mogelijkheid beschikbaar zijn om te zien of een pakbon al was afgedrukt. Hiervoor is een nieuw veld beschikbaar in de verzending ShipConformationPrinted. Dit veld is tevens zichtbaar in het venster Verzendingen verwerken, zodat je de actie Pakbon afdrukken alleen kunt uitvoeren voor verzendingen waarvoor de afdruk nog niet was uitgevoerd.

BryanvanIngen
CONTRIBUTOR **

door BryanvanIngen

Dat is super nieuws Sander!