Mijn Communities
Help
Tomas Vaal
CONTRIBUTOR *

Supportgebruikers verwijderd door revokeSupportRolesScheduler

door Tomas Vaal

Vandaag is zonder dat mijn Visma.Net partner dit heeft gedaan of ik als customer admin de toegang ingetrokken van alle support gebruikers. Hoe kan dit en wie heeft dit zo - kennelijk - ingepland?

 

 

5 ANTWOORDEN 5

door sanderdercksen

Beste Tomas, een supportgebruiker heeft altijd een beperkte  (instelbare) houdbaarheid. Wanneer deze verloopt zal automatisch de toegang worden ingetrokken. Het is niet mogelijk om een supportgebruiker aan te maken met een onbeperkte houdbaarheid, dit zit altijd tussen de 1 en maximaal 90 dagen. 

Tomas Vaal
CONTRIBUTOR *

door Tomas Vaal

Sander, zou je nog op mijn onderstaande bericht willen reageren?

door sanderdercksen

Hoi Tomas, ik vermoed dat het hier om een incident is gegaan. Ik zou je willen adviseren om bij dit soort specifieke situaties een supportticket in te schieten. Ze kunnen dan nagaan of er op dat moment een incident is geweest, waardoor deze rechten zijn komen te vervallen. 

Tomas Vaal
CONTRIBUTOR *

door Tomas Vaal

Dank voor je reactie Sander. Databas kon het niet zien vandaar dat ik zelf bij jullie navraag heb gedaan. Geen halszaak en nu staat alles weer goed. Prettig om op de community-pagina dit soort vragen te kunnen voorleggen. 

Tomas Vaal
CONTRIBUTOR *

door Tomas Vaal

Beste Sander, dank voor je snelle reactie. Ik ben bekend met de 90 dagen termijn en stel deze met enige regelmaat opnieuw in (al dan niet variabel, wie toegang nodig heeft). Het bijzondere aan deze situatie is dat vorige week de toegang nog enige tijd zou bestaan en vandaag opeens alle toegang is ingetrokken.