Mijn Communities
Help
ReneQ1
CONTRIBUTOR **

Welke producten liggen op een magazijnlokatie?

door ReneQ1

Ik wil zonder een inventarisatie op te starten zien welke producten er volgens het systeem op een magazijn lokatie liggen. Hoe kan ik dit snel inzien?

8 ANTWOORDEN 8

door Elbert Dannenberg

Ander oplossing is om het standaard scherm van artikel uit te breiden met locatie gegevens (je kunt het standaard scherm natuurlijk ook kopiëren en dan uitbreiden). Dan kun je in 1x meerder locaties bekijken.  

ElbertDannenberg_0-1697724336083.png

 

 

ReneQ1
CONTRIBUTOR **

door ReneQ1

Welk scherm is dit? Hoe kan ik dit uitbreiden met magazijn en lokatie? Ik kan deze kolomen niet toevoegen in dit scherm. Daarnaast kan ik geen selecties ingeven. Het artikelnummer is niet de zoek ingang want dat weet ik niet. Ik wil weten welke artikelen er op een lokatie zouden moeten liggen.

 

door Elbert Dannenberg

Rene, ik heb de analyse in jullie omgeving gezet. Zie ook je mail.

door Roland van Belle - Consolit

Ik heb hiervoor een standaard analyse gemaakt:

RolandvanBelleConsolit_0-1697713859391.png

Je geeft bovenin de locatie in (of je laat dit veld leeg, om alle locaties te zien).

 

Dit geeft als resultaat de aantallen per locatie van een artikel.

 

Uw partner kan u hierbij helpen. Mocht het nodig zijn, dan kan ik de analyse delen als XML en kunt u deze importeren in Visma.net.

Goedgekeurde oplossing
ReneQ1
CONTRIBUTOR **

door ReneQ1

Bedankt Roland voor je oplossing. Dit is inderdaad waar we naar zoeken. Wellicht een idee om dit in Visma.net als standaard oplossing aan te bieden. Lijkt mij functionaliteit waar wij niet alleen om vragen en het verbaast mij dat dit geen standaard functionaliteit in een ERP systeem is. Het delen van de XML wordt gewaardeerd !

Goedgekeurde oplossing
Roland van Belle - Consolit
PARTNER

door Roland van Belle - Consolit

Het lukt me helaas niet om de XML in dit topic te delen.

ReneQ1
CONTRIBUTOR **

door ReneQ1
Goedgekeurde oplossing
Roland van Belle - Consolit
PARTNER

door Roland van Belle - Consolit

Het mailtje is onderweg Rene.

 

Uiteraard kan deze analyse nog wel verder uitgebreid worden met kolommen, indien gewenst.

 

Maar de basis is er in ieder geval.