Mijn Communities
Help
Daniëlle Jaspers
CONTRIBUTOR **

Fout: wijzigingen in een ander loonjaar zijn niet toegestaan.

door Daniëlle Jaspers

Een medewerker gaat uitdienst. Hij heeft na een tijdelijk dienstverband een dienstverband voor onbepaalde tijd gekregen en heeft nu na 4 jaar aangegeven m.i.v. 01-12-2021 uit dienst te willen gaan. Bij het invoeren van de einddatum met reden krijg ik bij het opslaan een foutmelding.
Fout: wijzigingen in een ander loonjaar zijn niet toegestaan.

Ik krijg het niet aangepast om zo toch de einddatum in te voeren en de uitdiensttreding in gang te zetten.

Weet iemand hoe ik de einddatum in het systeem krijg?

3 ANTWOORDEN 3
Goedgekeurde oplossing
Daniëlle Jaspers
CONTRIBUTOR **

door Daniëlle Jaspers

Ik zie dat ik hier nog niet op gereageerd heb. 

Rachida Haddou heeft mij een reactie gegeven via de ingediende case. Echter ik kan hier nu niet meer op inloggen. Het euvel is wel opgelost en zou inderdaad kunnen zijn dat het dezelfde oplossing als Marco betrof.

Marco_1
CONTRIBUTOR ***

door Marco_1

Beste Danielle,

 

Wellicht wordt dit veroorzaakt doordat bij soort contract een datum effectief in een oud loonjaar staat. Door hier een nieuwe regel toe te voegen met datum effectief in 2021 (de waardes hetzelfde houden) kun je de uitdienstdatum waarschijnlijk wel opslaan

door Roland van Oel

Bedankt voor je reactie @Marco_1  namens de community :-). @Daniëlle Jaspers ben je met dit antwoord geholpen? En zou je dit dan als oplossing willen markeren?


Met vriendelijke groet,

Roland
Community manager Visma|raet