lai iegūtu personalizētu skatu.
lai iegūtu personalizētu skatu.
Labdien,
Ja 3. grupas invalīdam pienākas ne tikai papildatvieglojums par invaliditāti (šogad 120 EUR), bet arī prognozētais neapliekamais minimums, kā abus nosacījumus norādīt IIN informācijas kartiņā? Ja tiek norādīta IIN maksātāja kategorija "3.grupas invalīds", tad (arī ja VID PNM laukā tiek norādīta neapliekamā minimuma summa) aprēķinā tiek ņemti vērā tikai 120 EUR. Savukārt, ja tie norādīta "grāmatiņa", tad vērā ņem tikai norādīto summu VID PNM laukā. (jo par 3. grupas invaliditāti informācijas vairs nav).
Kā jārīkojas, lai ņemtu vērā abas vērtības? (šobrīd ieliekam "grāmatiņa" un norādām VID PNM kopsummu, kas, manuprāt, nav īsti korekti)
Paldies par atbildi jau avansā!
Atrisināts! Doties uz risinājumu
Labdien! Vēlējos tikai pārjautāt - vai gadījumā, kad darbinieks ar grāmatiņu un 3. grupas invalīds kļūst par pensionāru, IIN maksātāju kategorijā "Iekļautās pamatgrupas" jāieliek arī vēl trešā grupa - "pensionārs"?
Labdien!
Ja IIN tabulā pie Grāmatiņas ir atzīme "Individuāls", t.i., informācija tiek ielādēta no EDS izmantojot EANG, tad nekas nav jāmaina.
Ja IIN tabulā pie Grāmatiņas nav atzīme "Individuāls" un tabulā katrai kategorijai ir norādīta neapliekamā summa, tad esošā kategorija netiek labota, bet ir jābūt atsevišķai IIN kategorijai, kur ir norādītas pamatgrupas: Pensionārs un attiecīgās grupas invaliditāte. Darbiniekam IIN informācijā tiek veidots jauns ieraksts ar jaunu Spēkā no un norāda šo IIN kategoriju, kas atbilst pensionāram+inv.
Jā, IIN tabulā pie Grāmatiņas ir atzīme "Individuāls", izdevās ielādēt izmaiņas no VID EDS. Paldies!
Ja ir šī atzīme "Individuāls", vai katras izmaiņas grāmatiņu datos jāielādē vai arī var manuāli vadīt izmaiņas? Vai arī tam nav nozīmes?
Labdien!
Jāveido jauna IIN maksātāju kategorija - 3. grupas invalīds ar grāmatiņu.
Pamatdati - Personāla uzskaite -Nodokļiem - IIN maksātāju kategorijas
Norāda jaunu kodu, nosaukumu. Pēc tam labajā pusē pie <Iekļautās pamatgrupas> pārnes - IIN kategorijas -Grāmatiņa un 3. grupas invalīds.
Tas nozīmē, ka tiks ņemts vērā papildatvieglojums par invaliditāti 120 un prognozētais neapliekamais ienākums.
Kad jaunā IIN maksātāju kategorija ir izveidota, tad tā ir jāapraksta arī IIN tabulā (Pamatdati-Personāla uzskaite- Nodokļiem-IIN tabulas).
Jānorāda summa (120) un Atvieglojuma kods -090 Par invaliditāti.
Kad jaunā IIN maksātāju kategorija ir izveidota, tad to ieliek pie attiecīgā darbinieka IIN informācijas personas kartiņā, lai dati būtu pareizi par gadu, tad vēlams ielikt no 01.2023 un arī veikt nodokļu pārrēķinu.
Pieseko šai ziņai klikšķinot uz trim punktiem augšējā labajā šī raksta stūrī un izvēlies Abonēt. Tu vari izvēleties par kādu saturu saņem ziņas e-pastā!
Sīkāk par abonēšanas iespējāmSporta iela 11, Rīga, LV-1013
Visma birojs: +371 67116211
Horizon atbalsts: +371 67116299
E-pasts: [email protected]