Mina produkter
Hjälp

Inspelningar från Visma Software Community Live 2020

av Liselotte Verbeek (Uppdaterad ‎01-12-2020 08:57 av Gunilla Bengtsson VISMA )

Tack till alla som deltog i Visma Software Community Live 2020 och tack för alla bra frågor. Svaren på dessa frågor publiceras här på Visma Community under hösten. 

 

Om ni inte hade möjlighet att lyssna in under årets Community Live eller vill ta del av informationen igen finns nu webbinaren tillgängliga för alla kunder. Ni hittar dem här.

4 Kommentarer
Mari Eriksson
CHAMPION ***
av Mari Eriksson

Hej

Jag var en av de som var med på Community Live, men skulle gärna ta del av informationen på nytt. Men när jag följer "här", kommer jag inte åt något. Tacksam får lite mer precis info om vart webbinaren finns tillgänglig

av Liselotte Verbeek

Hej

"Här" ger dig tillgång till en nedladdningssida där du kan välja "Community Live" 2020. Den sidan ska vara tillgänglig för alla som är inloggade i Community.

Får du ett felmeddelande ? 

av Gunilla Bengtsson

@Mari Eriksson Lyssnade du in på Visma software Community Live eller var det kanske Visma Enterprise Community Live? Tyvärr heter våra event snarlikt. Jag kan inte se att du var anmäld till Visma Softwares event eller att ni är kund till oss. Däremot ser jag att ni är kund till Visma Enterprise och bland annat verkar ha Agda PS. 

Henrik Søe Jensen
CHAMPION *
av Henrik Søe Jensen

Når jeg går ind på linket får jeg beskeden om at jeg ikke har adgang til dette downloadområde.

 

Er der en der kan hjælpe med adgang.

 

Vi er Visma Business kunde i Danmark.

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här