avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Mina områden

Logga in för att följa områden och för att få genvägar i denna meny

Vi finns här.

Vår närvaro här i Visma Community blir nu viktigare än någonsin. Som många andra företag minimerar vi antalet fysiska möten till förmån för digitala med anledning av covid-19. Vi är dock fortsatt fast fokuserade på personliga (digitala) möten och att finnas här när ni behöver oss. 

Jag och mina kollegor har alla gått igenom våra ansvarsområden, plattformar och digitala verktyg för att säkerställa att vi är tillgängliga och kan ge er den hjälp ni behöver, när och om ni behöver den. Vårt fokus nu är att använda den tid vi spar in på resor och sammankomster för att stötta er, publicera utbildningar och tips som är till nytta såväl nu som framöver. 

Säkerställ gärna att såväl du som dina kollegor kan logga in här på communityt, på så sätt får ni tillgång till all information och funktionalitet, samt kan ställa frågor som rör de produkter/tjänster ni använder. Registrering görs här, är du redan registrerad kan du logga in här.

Vi följer de rekommendationer som kommer från Folkhälsomyndigheten kring hur vidare smitta skall begränsas och vi vidtar de åtgärder som behövs med detta som vårt fokus.

Har du generella frågor eller funderingar får du gärna höra av dig till mig, för specifika frågor relaterade till er produkt finns våra produktchefer och experter här i respektive forum.