Mijn Communities
Help
Jan_Laurijsen
CHAMPION *

Mogelijkheid om berichtegeving community-onderwerpen per onderwerp uit te zetten,

door Jan_Laurijsen
Status: Nieuw

Het zou fijn zijn als je per onderwerp kunt aangeven dat je verdere berichtgeving over betreffend onderwerp niet meer wenst te ontvangen.
Onderwerp niet meer volgen.png

5 Opmerkingen
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Helemaal mee eens. Berichten die voor mij niet relevant zijn hoe ik geen e-mails van te ontvangen

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Wat mij betreft mag dit bericht de status "in onderzoek" krijgen i.p.v. nieuw. Ik heb mijn abonnementen zo ingesteld dat ik van alles een bericht krijg, wat ook de bedoeling is. Soms komt er een bericht voorbij wat voor mij niet interessant is en dat wil ik uit kunnen schakelen. Ik zit niet uren op de community en ook niet de tijd om alle berichten bij langs te lopen. Op basis van de e-mail wil ik een besluit kunnen nemen of een onderwerp wel/niet toepasbaar is op onze organisatie. Dit scheelt uiteindelijk enorm in e-mails

Maurice van de Pol
CHAMPION *
door Maurice van de Pol

Graag uitvoeren. Van de soms 50 berichten die ik dagelijks krijg zijn er vaak maar 1 of 2 interessant voor mij. Zeker als er een discussie ontstaat over een onderwerp stoort het enorm alle opvolgende berichten.

Sander_Wismeier
CONTRIBUTOR ***
door Sander_Wismeier

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik heb ook mijn abonnementen zo ingesteld dat ik van alles een bericht krijg, wat ook de bedoeling is. Soms komt er een bericht voorbij wat voor mij niet interessant is. Dat wil ik dan uit kunnen schakelen.

door Andrea de Bie - Hazelhof

Graag uitvoeren. Ik sluit mij hier ook bij aan. Berichten die niet interessant zijn, wil ik kunnen uitschakelen.