om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
hallo,
wij werken met een medewerkergesprekscyclus. Elk jaar moet elke medewerker in het voorjaar een formulier maken voor het ontwikkelgesprek. En in het najaar een formulier voor het succesgesprek. Daarvoor hebben we twee verschillende Beoordelingsformulieren voor gemaakt.
Op dit moment moet de leidinggevende zelf handmatig controleren of iedereen uit het team, het formulier heeft ingevuld. Mijn idee is om dat automatisch inzichtelijk te maken.
De informatie zit nl al wel in het systeem maar is nog niet gekoppeld aan elkaar. Kan dat?
optie 1; Als ik nl inlog als manager, kan ik onder 'Acties' > 'Mijn team' inzien. Daarin zie ik wie er onder mijn team valt.
Is dat vervolgens te koppelen, bv in een dashboard, wie een specifiek formulier nog niet (en wel) heeft gemaakt?
optie 2; Als ik kijk bij 'Rapportages' > 'formulieren resultaat' kan ik zien hoeveel mensen van de hele organisatie een bepaald formulier hebben aangemaakt en bv al hebben afgerond.
Ik kan dat vervolgens niet filteren per team.
Maar ook al zou dat kunnen, dan zie ik alleen hoeveel er zijn aangemaakt. Als er dan 38 zijn aangemaakt en ik heb 40 mensen in mijn team, moet ik alsnog handmatig gaan controleren welke 2 medewerkers het formulier nog niet hebben aangemaakt.
Kunnen de mensen uit 'mijn team' hier aan gekoppeld worden?
optie 3; We hebben een e-learning verplicht gesteld voor alle medewerkers. Ik heb begrepen dat het hiervoor ook mogelijk is om per leidinggevende inzichtelijk te maken wie in het team daar wel aan heeft voldaan en wie niet.
Is zoiets ook mogelijk voor een beoordelingsformulier?
maw: hoe kunnen we dit makkelijker maken voor de leidinggevenden zodat zij in één oogopslag kunnen zien wie er in het team niet het formulier heeft aangemaakt/afgerond?
groet
Petra Hendriks
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.