Mijn Communities
Help
vmak
CONTRIBUTOR ***

Activatiemail aanpasbaar maken

door vmak
Status: Bekend probleem

Op dit moment wordt er een standaard activatiemail voor het gebruikersaccount in Visma verstuurd. Deze mail roept vaak vragen op bij nieuwe medewerkers, omdat de mail geen opmaak of nauwelijks verwijzing heeft naar onze organisatie.  Graag zouden wij de activatiemail kunnen aanpassen (of laten aanpassen door Visma), zodat het herkenbaar is als een mail vanuit onze organisatie.

4 Opmerkingen
Ronald Fokkens
CHAMPION *
door Ronald Fokkens
Rob Faas
CONTRIBUTOR ***
door Rob Faas

Wij gebruiken Single Sign On (SSO) en de standaard mail die wordt verstuurd geeft uitleg hoe je het account kan activeren wat bij SSO helemaal niet nodig is. Aanpassing van de mail is inderdaad ook hier gewenst

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bekend probleem

Goedemiddag ik ben al enige tijd bezig met de Visma onderneming die dit moet gaan oplossen echter door uitdagingen aan hun kan en ook met het overgaan naar andere producten komen ze hier voorlopig niet aan toe.

 

Ik hou dit verzoek in de gaten en ook de ontwikkeling bij het andere Visma bedrijf