Mijn Communities
Help
lauraholm
VISMA

Als een vervanger gekoppeld is aan een afwezigheidsvariant die eventueel verzekerd is door het VF wil ik meer controle over het dossier (EDU 140)

door lauraholm
Status: Realisatie waarschijnlijk

Als AO (of bedrijf) wil ik meer controle wanneer een vervanger gekoppeld is aan afwezigheid (zeg maar ziekte, verlof of zwangerschapsverlof) Ik wil de mogelijkheid hebben om te beslissen wat er moet gebeuren. Stel dat ik bijvoorbeeld een ziektepercentage wil veranderen van 50% naar 30%, dan wil ik een popup die mij de gekoppelde vervanger toont en mij eventueel de optie geeft om deze te veranderen, of het systeem de verandering voor te laten stellen, of mij in ieder geval op de hoogte te stellen. Als bedrijf zou ik willen kiezen welke optie ik in mijn bedrijf zou willen hebben (zeg pop-up om te informeren, zeg verandering voorstellen in pop-up en een optie hebben om te doen, of iets dergelijks. Verschillende klanten geven verschillende manieren om het aan te pakken, maar ze vragen om nieuwe mogelijkheden om andere delen van het systeem om het bovenstaande probleem onder controle te krijgen. Ik zou zeggen dat het aanpakken van het bovenstaande de beste oplossing zou zijn en niet naar binnen gaan en workarounds werkend te krijgen.