Mijn Communities
Help
lauraholm
VISMA

Als ik een goedkeuringstaak krijg voor een aangepaste wizard (actie types) wil ik de naam van de medewerker, het nummer en de afdeling in de taakbeschrijving zien (EDU 224)

door lauraholm
Status: Realisatie waarschijnlijk

We hebben een heleboel actietypes soort wizards gebouwd in empdata. Wanneer deze taken ter goedkeuring gaan, is het niet altijd consistent welke informatie wordt getoond in de taakbeschrijving. Zeker als je dit vergelijkt met de nieuwe medewerker/nieuw contract wizard, of de mogelijkheden in workflow plus of andere modules. Voor grotere bedrijven (zoals ASG/MOSA) is het makkelijker om in ieder geval de naam, het nummer en de afdeling van de medewerker in de taakomschrijving te zien wanneer deze ter goedkeuring wordt verzonden. Op deze manier weet u op welke afdeling de medewerker werkt en kunt u er misschien achter komen dat de specifieke mutatie niet voor u is. Op deze manier is het makkelijker te achterhalen om welke medewerker het gaat en op welke afdeling de mutatie van die medewerker zit (als hij/zij bijvoorbeeld meerdere contracten heeft). Als je dan voor iedereen de salarisadministrateur bent, weet je genoeg om uit te zoeken welke mutatie wat is, dat scheelt tijd en frustratie.