Mijn Communities
Help
lauraholm
VISMA

Als school wil ik graag dat mijn managers de sectie Loonkostentoewijzing in een aangepaste wizard kunnen gebruiken om handmatig klikken te minimaliseren. (EDU 207)

door lauraholm
Status: Realisatie waarschijnlijk

In het onderwijs is het regelmatig gebruik (vooral met MBO en HBO in aantocht) om kosten toe te rekenen volgens allerlei regels, bekostiging en kosten. Het toewijzen van deze wisselende, is dan ook iets wat gedurende een schooljaar veelvuldig aan de orde komt. Het zou makkelijker zijn als we dit onderdeel beschikbaar kunnen maken via een actie type aangepaste wizard, aangezien managers er aan gewend beginnen te raken om hun acties te doen via tegels op de voorpagina of via het actie menu van empdata. Nu kan dit alleen gedaan worden bij het invoeren van een nieuw contract of een nieuwe werknemer, maar het moet gedaan worden op de sectie voor alle andere keren dat dit verandert. Daarom zou het mooi zijn als deze sectie wordt toegevoegd aan de custom wizard mogelijkheid (met de andere reeds uitstaande verzoeken om deze sectie gebruiksvriendelijker te maken).

4me ticket 19157127