Mijn Communities
Help
JittavanderBeek
CONTRIBUTOR **

Automatisch berekening dagloon gedeeltelijke hersteld melding naar UWV

door JittavanderBeek
Status: Afgewezen

Goedemorgen,

 

In onze organisatie hebben we veel zwangere medewerksters. Hierdoor moeten wij als deze medewerkster gedeeltelijk hersteld altijd via een formulier van het UWV een handmatige berekening doorgeven aan het UWV. SV-Loon uit gedeeltelijk werken voor die dag, inclusief de berekening VT en EJU uitkering.  We hebben hier heel veel werk van en als organisatie zouden wij het fijn vinden dat dit automatisch uit Visma gedaan kan worden middels een koppeling naar het UWV, waardoor wij dit niet meer handmatig via de post hoeven te verzenden. 

 

Ik hoop dat meer gebruikers van Visma dit als hetzelfde ervaren. 

7 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen

JittavanderBeek
CONTRIBUTOR **
door JittavanderBeek

@Rene van Jole Erg jammer. Het had ons enorm veel werk gescheeld. We hebben wekelijks een aantal die we retour moeten sturen.  Hebben de andere organisaties vast niet veel zwangere medewerkers. Ik koppel het terug aan mijn collega's van P&O. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Jitta van der Beek

DieuwkeWieringa
CONTRIBUTOR **
door DieuwkeWieringa

Beste @Rene van Jole , dit staat bij Marente ook hoog op de wensenlijst!! Wellicht de moeite om te heroverwegen.

John Bouwman
CHAMPION **
door John Bouwman

Dag @Rene van Jole ,

Bij ons staat dit ook hoog op de wensenlijst. Zal heel veel werk schelen als dit kan worden ingericht.

Onlangs heb ik daar opnieuw een vraag over gesteld bij support.

Volgens de meest recente documentatie van het UWV is het optioneel om deze gegevens te versturen. Het UWV heeft jullie in 2011 pas gevraagd om in plaats van niets een waarde van 0,00 te sturen. Maar inmiddels zijn we dus 12 jaar! verder en heeft de ontwikkeling niet stilgestaan.

 

 

 

John Bouwman
CHAMPION **
door John Bouwman (Bijgewerkt ‎28-11-2023 08:43 door John Bouwman )

zz

LP055
CONTRIBUTOR *
door LP055

Dag @Rene van Jole ,

 

Ben nieuw in deze Community; mijn eerste Kudo, mijn eerste Post. Op een niet onbelangrijk punt, al zeg ik zelf. Fijn dat @John Bouwman hem weer onder de aandacht brengt. Wat is er voor nodig om dit item wel in behandeling te nemen?