Mijn Communities
Help
Simone
CONTRIBUTOR ***

Automatisch een email verzenden naar een jarige medewerker

door Simone
Status: Bestaat al

Is het mogelijk na een signaal dat een medewerker jarig is, automatisch een email aan de medewerker te laten verzenden?

7 Opmerkingen
lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: Nieuw

Bedankt voor je wens! Ik verplaats je berichtje naar het HRM ideeënportaal, zodat de juiste teams het kunnen bekijken. 

lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: Bestaat al

Bedankt voor je wens! In workflow plus is het mogelijk op basis van een signaal "Werknemer is Jarig" een taak te laten starten, vanuit een procedure. Deze taak is dan een emailtaak waarin de tekst met behulp van tags ingericht kan worden. 

Simone
CONTRIBUTOR ***
door Simone

Goedemorgen Laura,

Dank voor je reactie. De taak en procedure heb ik aangemaakt. Hoe koppel ik deze nu aan het signaal?

Mvg Simone

door Jordy Kamphuis

@Simone Je kunt dat doen op de eerste pagina van de procedure bij 'gekoppeld aan signalen: 'toevoegen''. Zie hieronder: Schermafbeelding 2021-12-08 122235.png

Simone
CONTRIBUTOR ***
door Simone

Hi, aangepast maar ergens gaat er iets niet goed. Vandaag een medewerker jarig maar geen taak ontvangen. Mijn collega, verzuimcoördinator (?), die tevens manager is van de jarige persoon, heeft twee maal een signaal ontvangen dat de medewerker jarig is. Wat gaat er mis?

Simone_0-1639470896317.png

 

Simone
CONTRIBUTOR ***
door Simone

Leuke afbeelding in de email taak geplakt, is niet zichtbaar in de verzonden mail aan de medewerker

Simone_0-1640336684453.png

 

Simone
CONTRIBUTOR ***
door Simone

Is hier een oplossing / reden voor?