Mijn Communities
Help
ploonen
CONTRIBUTOR **

Begin- en eindtijd in de verlofkalender

door ploonen
Status: Nieuw

In de huidige verlofkalender staat bij de standaard begin- en eindtijd een tijdblok van 09:00 tot 17:30.

Wij zouden dit graag aanpassen naar de werktijden in onze organisatie.

Wanneer er meer bedrijven zijn die dit willen dan kan het design misschien hierop aangepast worden. Het zou het mooiste zijn als een organisatie zelf kan aangeven wat de "standaard" begin- en eindtijd is binnen het bedrijf.

4 Opmerkingen
EmDek
CONTRIBUTOR *
door EmDek

Wij ervaren ditzelfde probleem. Op dit moment moeten we de tijden telkens handmatig aanpassen. Een oplossing hiervoor zou het gebruiksgemak vergroten.

Miranda Peelen
CONTRIBUTOR **
door Miranda Peelen

In aanvulling hierop vraag ik mij ook af waarom begin- en eindtijden nodig zijn? De ene persoon begint misschien om 8 uur, terwijl een andere om 10 uur begint.

Daarnaast stel ik voor dat het ook mogelijk moet zijn om verlof aan te vragen met een variabel aantal uren voor een dag (en niet conform het rooster), welke bij 24-uurs zorg niet mogelijk is. Nu kun je wel uren van het contract verdelen over maandag tot en met zondag, maar worden er maar een paar uur afgeschreven, terwijl op een dag misschien wel 8 uur vrij gevraagd wordt, door wisselende diensten. 

rachidahaddou
CHAMPION ***
door rachidahaddou

@ploonen In de kennisbank hebben we een artikel: VH Begin- en eindtijden zichtbaar verlof afwijkende uren verlofaanvraag.

Ben je hiermee geholpen?

EmDek
CONTRIBUTOR *
door EmDek

@rachidahaddou Heb je een link voor dit artikel? Ik kan het niet vinden in de kennisbank.