Mijn Communities
Help
RobertMulderObM
CONTRIBUTOR ***

Doc. bestanden leesbaar binnen E-dossier

door RobertMulderObM
Status: In onderzoek

Het blijkt dat doc. bestanden binnen Visma in het E-dossier niet gelezen kunnen worden, wanneer je deze wilt openen krijg je alleen een leeg scherm te zien en lijkt het erop dat het scherm bevriest waardoor je ook niet meer rechtsboven via acties het scherm kunt afsluiten. 

Momenteel zijn er twee opties om deze bestanden leesbaar te krijgen:

- Ofwel je download het bestand en opent dit vervolgens in Word op je eigen computer

- Of je download het bestand, veranderd het format naar docx. en upload het opnieuw.

Beide opties zijn niet wenselijk voor ons als AK en ook niet voor onze klanten omdat dit erg omslachtig werkt. Zeker als het om bijvoorbeeld verzuimdocumentatie gaat die ze zelf uploaden, dit wil je direct vanuit het E-dossier kunnen raadplegen en niet eerst moeten downloaden om vervolgens te bekijken.

Graag zien we dat ook doc. bestanden gewoon direct leesbaar zijn binnen het E-dossier net zoals een docx. bestand dat ook is.

5 Opmerkingen
Eduard Bos
VISMA
door Eduard Bos (Bijgewerkt ‎25-03-2025 15:39 door Eduard Bos VISMA )

Hallo Robert,

Dit is opgelost in 1.146.

met vriendelijke groet,

Eduard

Eduard Bos
VISMA
door Eduard Bos (Bijgewerkt ‎25-03-2025 16:17 door Eduard Bos VISMA )
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hallo Robert,

Mijn excuses voor de vele status wijzigingen. Ik heb het namelijk getest door een .docx te hernoemen naar .doc. Dit werkt in 1.146.
Echter als ik in Word een nieuw office 97-2000 aanmaak dan werkt het weer niet.

Ik wil je dus aanraden om toch een supportticket aan te maken.

Ik zal de status weer wijzigen. 

Eduard Bos
VISMA
door Eduard Bos
Status changed to: Status: Ingepland

Eduard Bos
VISMA
door Eduard Bos
Status changed to: Status: In onderzoek

RobertMulderObM
CONTRIBUTOR ***
door RobertMulderObM

Dag @Eduard Bos ,

Supportticket had ik inmiddels al aangemaakt. We zijn benieuwd naar de resultaten van het onderzoek.