Mijn Communities
Help
LauraGeerts
CONTRIBUTOR ***

Emailen vanuit Edossier in PDF-format

door LauraGeerts
Status: Bestaat al

Wij willen graag onze brievenstroom uitgaand digitaliseren. 

 

Als we een document hebben aangemaakt, dan wordt het een Word-bestand in het E-dossier.

 

Om extra handelingen te voorkomen, zoek ik naar een manier om dit via PDF te doen. Ik het mogelijk om de brieven in PDF-format op te slaan in het E-dossier.

4 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit verzoek heeft niet heel veel kudo's maar omdat we in 2023 de intentie hebben om verbeteringen aan het e-Dossier aan te gaan brengen nemen we dit mee op de backlog. Registratie nummer is 5137

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hi @LauraGeerts,

Wij zijn bezig met een verdere analyse tbv het EDossier en dit verzoek kwam daarbij naar voren. 

 

In Visma.net HRM zijn al een aantal mogelijkheden om documenten in PDF op te slaan, die ik hieronder kort beschrijf. Daarmee wil ik dit verzoek graag sluiten. 

 

- het is al mogelijk om van een document een pdf te maken en daarna te mailen als je gebruik maakt van de inline editer.

Als het document is gemaakt op basis van sjabloon krijg je dit scherm te zien, kies dan voor Acties en Converteren naar pdf. Daarna kan het ge-emaild worden. 

MarinkaEweg_0-1713178089147.png

- Voor standaardbrieven in standaardprocessen kun je Workflow plus inzetten om dit automatisch te doen.  In de Document genereren taak kun je ervoor kiezen het document automatisch als pdf op te slaan in het EDossier. 

MarinkaEweg_1-1713178253899.png

 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Bestaat al