Mijn Communities
Help
KarinP
CONTRIBUTOR ***

Extra documenten uploaden uitschakelen

door KarinP
Status: Realisatie waarschijnlijk

In het formulier krijg je automatisch het onderdeel document uploaden. Is het mogelijk om dit uit te schakelen bij formulier 1.

 

KarinP_3-1712670241270.png

 

 

 

 

 

5 Opmerkingen
Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Intake

@KarinP kun je aangeven waarom je dit zou willen?

Medewerkers kunnen er zelf voor kiezen of ze documenten wel of niet uploaden. De stap is dus niet verplicht. 

KarinP
CONTRIBUTOR ***
door KarinP

Het is nu voor de medewerker niet duidelijk wat je hier kunt inlezen, dus dan willen we liever dat we de optie hebben om dit veld uit te schakelen of dat we extra toelichting kunnen geven voor de medewerker. 

Ans van Laarhoven
CONTRIBUTOR ***
door Ans van Laarhoven

Ik zou dit ook graag willen skippen van formulier1.
Wij gebruiken dit formulier momenteel voor de invoer van externe medewerkers door leidinggevenden.

De documenten die hier worden geupload komen terecht in de map, die je opgeeft bij Psgeg-Onderhoud-Instellingen, virtuele map Acties. Dat is bij ons Instroom. Echter, voor externe medewerkers hebben we andere mappen gemaakt in het ED. We moeten dan alles verplaatsen. Bovendien krijg ik steeds de vraag 'wat moet ik hier uploaden'.

Ik zou het fijn vinden als we deze optie ook konden aanvinken, op formulier1, net zoals de velden die we wel/niet in gebruik willen nemen.

EricWillemse
CONTRIBUTOR ***
door EricWillemse

Ik sluit me hierbij aan ook bij ons merken we de onduidelijkheid en krijgen we de vraag terug wat te uploaden

Grt

Eric

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dank voor het aanmaken van deze wens. Hij is opgenomen op onze backlog met het nummer 4732.