Mijn Communities
Help
Daniëlle Engels
CONTRIBUTOR ***

Goedkeuring (bestuurder) bij uitbreiding uren boven de 1,1 FTE

door Daniëlle Engels
Status: Realisatie waarschijnlijk

Zodra een medewerker meer dan 1,1 FTE gaat werken zouden wij graag zien dat er een taak komt om (als bestuurder) toestemming hiervoor te geven. Kan dit gerealiseerd worden?

 

7 Opmerkingen
Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hi @Daniëlle Engels,

 

Dank voor je wens.

Was je op de hoogte dat er een waarschuwing wordt getoond op het moment dat de werktijdfactor boven de 1,2 uitkomt? 

Voor welk scenario is de aparte goedkeuringsflow bedoelt? Is dat voor het geval dat de werktijdfactor en de 1,1 en 1,2 komt?

 

Groeten Marinka

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Intake
 
Daniëlle Engels
CONTRIBUTOR ***
door Daniëlle Engels

Hallo @Marinka Eweg,

 

Ik was niet op de hoogte dat er een waarschuwing wordt getoond bij een totale aanstelling boven de 1,2. Wie krijgt deze waarschuwing te zien? Wij, als PSA, hebben hem nog niet eerder gezien.

De goedkeuring zou moeten gaan via de bestuurder van Galilei. Dus als de mutatie via de school naar ons komt ter goedkeuring (en verwerking in Visma), dan zou de bestuurder daar tussen moeten zitten.

 

En excuses voor de late reactie, ik was een extra weekje met vakantie..

 

Groetjes,

Daniëlle

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Daniëlle Engels Deze waarschuwing komt zowel bij de invoer als bij de goedkeuring naar voren. Hij is gebaseerd op de maximale deeltijdfactor die is ingesteld in de normuren. Als dit getal wordt overschreden komt de melding naar voren.

MarinkaEweg_0-1727765183637.png

 

Ik heb alleen bij het testen gezien dat het niet altijd naar voren komt als je werknemerroosters gebruikt. Dit gaan we uitzoeken! Als dat is opgelost, is dit dan een goede werkwijze voor jullie?

Daniëlle Engels
CONTRIBUTOR ***
door Daniëlle Engels

Beste Marinka,

 

Dat zou inderdaad een hele goede oplossing zijn voor ons.

Heb je enig idee wanneer dit opgelost zal zijn?

 

Groetjes,

Daniëlle

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Daniëlle Engels dat is goed om te horen!

Ik kan over de planning nu helaas nog niets zeggen. We houden je via deze community op de hoogte. 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk