Mijn Communities
Help
RoyV
CONTRIBUTOR ***

Op scherm persoonsgegevens meer tabbladen toevoegen, zoals o.a. E-dossier, verstrekkingen, verzuim, opleidingen.

door RoyV
Status: Afgewezen

svp meer "tabbladen" toevoegen bij persoonsgegevens zodat je sneller bij de desbetreffende medewerker o.a. verstrekkingen, e-dossier of opleidingen kan raadplegen.

 

De huidige tabbladen binnen de persoonsgegevens zijn persoonlijk, belasting, contract, salaris overig en rollen. Graag hier o.a. e-dossier, verstrekkingen, opleidingen, verzuim, gesprekscyclus eraan toevoegen. Zie afbeelding ter verduidelijking. 

RoyV_0-1648192578846.png

 

3 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Justian_Fieret
CONTRIBUTOR ***
door Justian_Fieret

Eens, goed idee. Dit ook geopperd via de feedback die onlangs per mail werd gevraagd. En wellicht hoeven er niet eens altijd nieuwe tabbladen aangemaakt te worden. Sommige informatie kan best samengevoegd worden op één tabblad. 

Hoewel er al 'o.a.' staat wil ik ook nog specifiek de kaarten/tabbladen 'Gebruiker', inclusief functie- en gebruikersgroepen en rollen benoemen. 

Zodra deze tabbladen er zijn kan de filtering binnen het hamburgermenu losgelaten worden. Als je naar een andere 'module' gaat via het menu verwacht ik geen filtering meer die ik gebruikte in een ander menu-item. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

We gaan dit niet op deze manier oplossen maar nemen deze feedback mee in onze Gebruikervriendelijkheids verbeteringen die op onze Roadmap aandacht krijgt. Dit wordt geen 1;1 apart backlog item vandaar dat we dit verzoek voor nu afwijzen