Mijn Communities
Help
MirvennvanderLande
CONTRIBUTOR ***

Overige mutatie toevoegen

door MirvennvanderLande
Status: Alternatief aanwezig

Graag zouden wij een workflow willen waarin alleen een notitie toegevoegd hoeft te worden, zonder dat dit aan een sectie of veld gekoppeld is. 

Op deze manier kunnen bepaalde situaties duidelijker en efficiënter doorgegeven worden. 

5 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Voor de overige mutatie hebben wij een Workflow Plus procedure gebouwd met daarachter taken om de mutatie goed te keuren en de mutatie te laten verwerken door de salarisadministratie. Is dat ook een optie voor jou @MirvennvanderLande?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Goedemiddag @MirvennvanderLande 

 

" Graag zouden wij een workflow willen waarin alleen een notitie toegevoegd hoeft te worden, zonder dat dit aan een sectie of veld gekoppeld is "

 

Ik begrijp de wens nog niet helemaal. Je hebt het over een notitie, maar ik ga ervan uit géén Contractnotitie of Werknemersnotitie. Waar moet deze notitie dan wel terugkomen in de applicatie? Zou je wellicht een voorbeeld kunnen geven van een situatie waar je in de huidige software tegenaan loopt, en waar jouw idee uitkomst biedt?

Wellicht verduidelijkt dat e.e.a. Ik kan me namelijk voorstellen dat er wel iets mogelijk is met Workflow Plus zoals @Anonymous al aangeeft. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hallo allen, 

 

Wij hebben via een Worklfow Plus een overige mutatie ingericht, maar het nadeel van deze methode is dat je niet direct een bijlage kunt toevoegen aan de mutatie. Hiervoor moet eerst een aparte taak worden aangemaakt. Zo'n taak heeft de volgende nadelen: 

- De taak moet gekoppeld worden aan bepaalde gebruikersgroep en rol en kan niet gekoppeld worden aan de indiener. Het is onze praktijk (administratiekantoor met verschillende klanten en autorisaties/rollen) onpraktisch om het uploaden van een document te koppelen aan aan WF Plustaak. Vandaar ook de bovenstaande wens voor het koppelen aan de indiener. Mogelijke oplossing is wens: https://community.visma.com/t5/Ideeen/Het-koppelen-van-de-initiatiefnemer-aan-een-Workflow-Plustaak/...

 

Een andere optie is dat je bij het scherm waar je de workflow start, ook gelijk een bijlage kunt toevoegen. 

 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

De link in mijn voorgaande reactie werkt niet. 

 

Dit is de correcte link: https://community.visma.com/t5/Ideeen/Het-koppelen-van-de-initiatiefnemer-aan-een-Workflow-Plustaak/...

 

 

door Floor Doornebosch
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Beste Mirvenn, als het puur gaat om het doorgegeven van gegevens - die dus niet bij een werknemer hoeven worden vastgelegd - dan kunnen hiervoor de Ad-hoc taken gebruikt worden (Taken - Ad-hoctaak plannen). Zie ook de Functionele beschrijving van Taken in de Kennisbank op deze Community (https://community.visma.com/t5/Kennisbank/Functionele-beschrijving-Taken-incl-Signalen/ta-p/397026).