Mijn Communities
Help
Thommy Spoelstra - Confina
CONTRIBUTOR ***

Overzicht van mutaties die je zelf hebt gedaan

door Thommy Spoelstra - Confina
Status: Bestaat al

Van meerdere klanten krijgen we de vraag hoe ze een overzicht kunnen zien van mutaties die ze zelf hebben gedaan.

Bijvoorbeeld als ze twijfelen of het goed is gegaan, als ze zich afvragen wat de status is, etc.

Er zijn een aantal overzichten in Visma waarmee je deze gegevens kunt opvragen, bijvoorbeeld het geïntegreerd workflow overzicht, maar dan kun je alleen bij de bewuste werknemer de mutatie opzoeken.

Je kunt niet bij jezelf kijken welke mutaties je allemaal hebt gedaan en in 1 oogopslag zien wat de status daarvan is.

Om die reden dien ik hiervoor een wens in.

7 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

Dit idee lijkt veel op een verzoek wat al op het idee portaal is ingediend

Dit idee zijn we nu aan het ontwikkelen en wordt in de release van 17 december opgeleverd 

 

Het idee wat hiermee overeenkomt op het idee portaal is dit idee 

https://community.visma.com/t5/Ideeen-Visma-net-HRM/Filteren-op-medewerker-in-procesmonitor/idi-p/48...

Thommy Spoelstra - Confina
CONTRIBUTOR ***
door Thommy Spoelstra - Confina

Beste @Rene van Jole, dat idee is volgens mij niet hetzelfde. Dat gaat namelijk over filteren op medewerker in de procesmonitor. Ik heb het over filteren op mutaties de je zelf hebt gedaan. Graag mijn idee nogmaals beoordelen.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Thommy Spoelstra - Confina 

 

In aankomende release 1.137 willen we een actie overzicht opleveren.

Op dit overzicht kun je in feite 2 dingen doen:

- Alle acties zien waar jij als ingelogde gebruiker onderdeel van bent geweest.

- Alle acties zien voor een bepaalde medewerker.

Van die acties zie je een aantal basis gegevens waaronder ook de status en wat er is gewijzigd in de actie.

Als ik jouw verzoek lees denk ik dat dit heel goed aansluit op jouw wens!

MarinkaEweg_0-1668084771782.png

 

 

Marinka

Thommy Spoelstra - Confina
CONTRIBUTOR ***
door Thommy Spoelstra - Confina

Bedankt voor de reactie @Marinka Eweg, dit sluit dan inderdaad toch aan op mijn/onze wens. Ziet er goed uit!

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

FIjn om te horen @Thommy Spoelstra - Confina !

MariannedeWolff
CONTRIBUTOR ***
door MariannedeWolff

Vanuit (interim) onderzoeken door de accountants wordt ook gevraagd naar de mutaties rond een bepaald persoon of taak. Het zou inderdaad fijn zijn om dit in een overzicht te zien.