Mijn Communities
Help
DeniseMolenwijk
CONTRIBUTOR ***

Overzichtelijke bestandsindeling E-dossier bij exporteren op bedrijfsniveau

door DeniseMolenwijk
Status: Afgewezen

Probleem:

Als we een e-dossier per medewerker exporteren, mis ik het overzicht welk bestand in welk mapje stond. Zo is het onduidelijk te zien wat de inhoud van de bestanden is en waar deze vandaan zijn gekomen. 

Huidige werking:

Volgens Jordy Kamphuis is het als volgt: De bestanden staan opgeslagen op de fileserver. Als ik daarnaar kijk, dan zie ik dat de bestanden zijn opgeslagen als Klant > E-dossier. Daarin staan vervolgens alle bestanden met dezelfde technische namen (U-bedrijfID-sleutel), in totaliteit voor het hele bedrijf. Daar zie ik dus ook niet een submapje per medewerker, laat staan een verdeling per e-dossier map. 

Wens:

We hopen een verdeling per medewerker te krijgen, op een overzichtelijke manier. Zo zien we dit voor ons dat we in 1 handeling alle gegevens op bedrijfsniveau kunnen genereren ipv werknemerniveau. Daarnaast hopen we een overzicht te kunnen ontvangen, waarin per bestand staat benoemd uit welke map deze gegevens komen. 

2 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen