Mijn Communities
Help
Ester Reinerink
CONTRIBUTOR ***

Samenvoegvelden toevoegen aan groep werkgever en werknemer

door Ester Reinerink
Status: Gerealiseerd

Graag zou ik zien dat de TAG "Aanhef" wordt meegenomen zoals deze staat onder persoonsgegevens - Persoonlijk - Persoonlijke gegevens, Tabblad Naam. Nu moet er aan de TAG {GESLACHT} in Word een regel worden toegevoegd aan de sjablonen nl. Als... Dan ... Anders.... 

Dit is zeer omslachtig en kan in Visma onder Taken ook niet worden toegepast. De TAG ACHTERNAAM_AANHEF bestaat wel, echter deze kunnen wij in onze teksten niet gebruiken.

 

Ook zou ik graag een TAG toegevoegd zien waar het veld Postcode van de werkgever wordt weergegeven met spatie tussen de cijfers en letters. Voor de werknemer is deze er namelijk wel, zie CORRESP_ADR_POSTCODE_SPATIE.

4 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor uw idee. Dit Idee heeft de status "In onderzoek" gekregen. Dit betekent dat we het idee op haalbaarheid en impact gaan toetsen. We kijken allereerst of het idee in één van de strategische thema's past.

We monitoren op basis van het aantal verkregen kudos of andere klanten dit ook een goed idee vinden.

Het kan zijn dat een idee met weinig kudo's alsnog op de backlog wordt geplaatst de reden daarvoor kan zijn dat wij in de toekomst een bepaald thema willen verbeteren en daarmee past in de strategische plannen, of omdat het een Quick win is die we relatief eenvoudig kunnen realiseren.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Ondanks dat dit idee te weinig kudo's heeft en normaliter niet op de backlog zou worden opgenomen zijn we met Tags bezig binnen development en daarmee hebben we dit verzoek op de backlog opgenomen onder nummer 5222 

door Hans Borsboom

Naast het samenvoegveld ACHTERNAAM_AANHEF blijkt er nog een samenvoegveld te zijn die m.i. precies weergeeft wat je zoekt. Deze tag heeft de naam TITEL, te vinden in de groep Werknemer. Helaas verwarrend qua naamgeving.
Ik hoor graag of deze tag inderdaad voldoet.

 

Naar de spatie in de postcode wordt nog verder gekeken,
 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit is gerealiseerd in release 1.138