Mijn Communities
Help
Ingrid Witte
CONTRIBUTOR ***

Tegel loonstrook

door Ingrid Witte
Status: Bestaat al

Is het mogelijk om een tegel voor alleen loonstroken aan te maken. Nu zoeken medewerkers via e-dossier zich suf naar loonstroken. Is het niet eenvoudiger om een tegel aan te maken met loonstroken, zodat men direct zijn loonstroken kan raadplegen.

9 Opmerkingen
O Veenstra
CHAMPION ***
door O Veenstra

De tegel is er op zich wel, maar dan kom je niet standaard in de salarismap terecht.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Ingrid Witte @O Veenstra 

In Mijntalent is een tegel Loonstroken beschikbaar.

Daarin kom je uit in de map waarin de loonstroken staan, als er een loonstrook beschikbaar is.

Als er (nog) geen loonstrook in het edossier staat kom je uit in de hoogste map van het edossier.

 

 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Bestaat al
 
O Veenstra
CHAMPION ***
door O Veenstra

@Marinka Eweg: Inderdaad, ik zie het. Een hele tijd geleden hebben we hier naar gekeken en toen werkte dit niet, dan waren er vast toen geen loonstroken beschikbaar in die map.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Fijn om te horen dat het werkt @O Veenstra !

Ingrid Witte
CONTRIBUTOR ***
door Ingrid Witte

Dank je wel.

Ik begrijp dus dat een medewerker deze eerst moet activeren of komt dit standaard tevoorschijn op het moment dat er een loonstrook in het e-dossier zit?

O Veenstra
CHAMPION ***
door O Veenstra

@Ingrid Witte: De tegel staat er als het goed is altijd al, tenminste bij ons wel. Op het moment dat er een loonstrook in het e-dossier zit, dan kom je in de loonstrokenmap als je op de loonstrokentegel klikt. Medewerker heeft wel toegang nodig op het e-dossier.

AdrianaKrebbekx
CONTRIBUTOR *
door AdrianaKrebbekx

Goedemiddag, 

 

Ik zie geen tegels waarin ik mijn gegevens zoals loonstroken kan inzien.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Goedemiddag @AdrianaKrebbekx ,

 

Er zijn een paar dingen die je kunt controleren:

- Zit je in Mijn Talent (zie blauwe balk bovenin)

- Heb je misschien eigen tegels als favoriet ingesteld en staat deze er niet bij? Dat kun je inzien bij Mijn Instellingen (ook blauwe balk bovenin)

Afhankelijk van welke autorisaties je hebt zie je voor een aantal van die menus ook tegels. 

MarinkaEweg_0-1689335898099.png