Mijn Communities
Help
Nathalie Cuperi
CONTRIBUTOR ***

Veld Deskundigheidsniveau meenemen in massamutatie positie

door Nathalie Cuperi
Status: Afgewezen

Hallo,

 

Wij hebben de wens om het veld Deskundigheidsniveau (onderdeel van positie/functie) mee te laten nemen in de massamutatie. 

Ik kwam er achter dat dit nu niet gebeurd, ook niet nu het veld deskundigheid naar een andere tabel is verplaatst. 

Voor ons is het veld Deskundigheidsniveau icm de functie een heel belangrijke combinatie, ook in de exporten naar Nedap en IAM. Dus graag toevoegen aan de massamutatie. 

 

Gr Nathalie 

5 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Goedemiddag @Nathalie Cuperi 

 

Jouw Idee is besproken in de Intake meeting. We hebben wat moeite ons een situatie voor te stellen waarin de implementatie van deze wens een toegevoegde waarde heeft. Zou je, voor onze beeldvorming, een voorbeeld willen beschrijven? Wat is de situatie vóór en wat is de situatie ná de massamutatie, en waarom moet de software hierin worden aangepast?

 

We horen graag even van je.

 

Nathalie Cuperi
CONTRIBUTOR ***
door Nathalie Cuperi

ik zie het nu pas, sorry. 

 

Deze wens heeft als toegevoegde waarde, dat wanneer wij een hele groep medewerkers moeten muteren van functie x naar functie y, omdat bijvoorbeeld de functienaam is gewijzigd. Omdat ik er vanuit ging dat als je normaal een functiemutatie doet, gaat het veld Deskundigheidsniveau mee in de export naar ONS, zal dat ook wel zo zijn als je 80 mensen in één keer muteert. Maar we zagen dat dit nu niet gebeurde en heb ik dus nog 80 medewerkers handmatig moeten muteren, omdat dan wel het deskundigheidsniveau mee gaat in de export. 

 

Ik ga hier in de behoorlijk nabije toekomst ook 'last' van krijgen omdat we een nieuwe lijst deskundigheidsniveaus gaan krijgen, die we koppelen aan de functie, wat zoveel gaat betekenen dat we hele groepen medewerkers in bepaalde functies moeten gaan muteren, om het juiste deskundigheidsniveau in ONS te krijgen. 

Ik hoop dat mijn voorbeelden e.e.a. verduidelijken. 

 

Groet, Nathalie 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Hartelijk dank voor uw idee, dit request staat bijna 4 maanden open en heeft slechts een kudo ontvangen. Gezien het feit dat er veel ideeen zijn met meer kudo's en we helaas keuzes moeten maken en niet alles kunnen oppakken gaan we dit idee afwijzen.


Bedankt voor uw input 

John Bouwman
CHAMPION **
door John Bouwman

Ook wij gebruiken dit veld en moeten dit constant handmatig nalopen.