om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Voor nieuwe medewerkers die via het indiensttredingsformulier het adres moeten invullen, is niet duidelijk dat je na de invoer van je postcode en huisnummer buiten het veld moet klikken zodat de straat en woonplaats automatisch worden gevuld.
Hierbij de reactie van 1 van onze medewerkers:
Onlangs ontving ik een e-mail waarin werd gevraagd om verschillende documenten en gegevens aan te leveren via Visma voor mijn indiensttredingsproces. Dit is grotendeels gelukt, maar vanwege een fout op de webpagina kan ik twee vragen niet invullen. Ik kan niks invullen bij de vraag straat en woonplaats. Mijn vraag is hoe ik dit het beste kan oplossen, aangezien deze vragen ingevuld moeten worden voordat ik alles kan indienen.
Als je bijvoorbeeld online iets besteld en je postcode en huisnummer invult, dan vult het systeem automatisch de straat en woonplaats zonder dat je buiten het veld moet klikken. Dit willen wij in VISMA ook graag.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2023 Visma Community. All right reserved.