Mijn Communities
Help
Ronald Fokkens
CHAMPION *

Ziek of beter melden in Visma na einde dienstverband

door Ronald Fokkens
Status: Afgewezen

Hallo, wat doen jullie met zieke medewerkers die na 104 weken ziekte met een transitievergoeding uit dienst gaan?

 

Laten jullie de medewerker ziek staan in Visma of wordt deze beter gemeld? En waarom wordt hiervoor gekozen?

 

Wij zijn geen Eigenrisicodrager (meer) voor de WGA en vroeger wel en daarom laten we ze nu nog steeds ziek staan maar voor verzuimtaken voor bv. ERD WGA is dit niet meer nodig.

 

Hoor graag van jullie. Dank alvast voor de reactie.

 

Groet

Ronald Fokkens

 

 

4 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Intake
 
door Lamiaasouissi

Hoi Ronald, 

Ik denk dat deze topic bedoeld was in de Forum zodat andere collega's kunnen reageren hoe zij dit doen enervaren? klopt dit? Je hebt het nu als wens ingediend. 

 

Kun je jouw vraag onder Forum vastleggen. Wel een hele interessante topic!

 

Groeten,

Lamiaa Souissi 

Ronald Fokkens
CHAMPION *
door Ronald Fokkens

Hoi @Lamiaasouissi ja klopt ik was iets te enthousiast en had toen ik het zag de vraag ook nog in het Forum gesteld. Klopt het dat je je eigen Idee niet meer kunt annuleren?

 

Maar ben ook wel benieuwd hoe Visma tegen dergelijke verzuimdossiers aankijkt die de 104 weken ziekte hebben doorlopen.  Wordt er bv. in de Verzuimmodule nog iets mee gedaan met taken of een aparte verzuimprocedure? Of is dit meer iets voor een consultant die dit op bedrijfsniveau inricht voor een klant. Volgens mij hebben meer klanten hier wel behoefte denk ik.

 

Groet

Ronald

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

zie feedback in dit verzoek