Hartelijk dank voor je wens. Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.
We willen de wensen mbt het E-dossier de komende periode gaan verzamelen en dan inventariseren wat we kunnen realiseren. Vebeteringen in het E-dossier staan niet voor de hele korte termijn op de planning.
Goedemorgen, ja goede vraag verwacht minimaal de komende 2 jaar niet, vooralsnog hebben we focus op andere onderdelen zoals mutatie formulieren, contracten, IKV en verlof verbeteringen
We zijn druk met de inrichting en het gaan werken met Visma en het vullen van de E-dossiers zou vele malen sneller gaan wanneer we meerdere documenten tegelijk kunnen uploaden.
Is er misschien een nieuwe update over na weer een jaar verder te zijn?
Goedemorgen, we zijn helaas nog niet aan dit onderwerp toegekomen door andere prioriteiten. Het verbeteren van het e-dossiers is wel een van onze secties om te verbeteren.
vanaf release 1.143.00 die voor aankomend weekend gepland staat is het mogelijk een selectie documenten in 1 keer te downloaden. Het uploaden zal nog wel per document moeten.
Wij zijn op dit moment eveneens bezig met het verder vullen van de e-dossiers en het zou ons erg helpen als er meerdere documenten tegelijk geüpload kunnen worden. Het is nu ook wat verwarrend dat je wel meerdere documenten kan selecteren en dat je het aantal bestanden kan zien die je geselecteerd hebt waardoor het lijkt dat dit de documenten zijn die je kan uploaden. Het blijkt dan alleen de selectie te zijn die je gemaakt hebt, het uploaden moet alsnog per document.
Graag zou ik me aansluiten bij deze dialoog. Ik zie dat het onderwerp inmiddels 3 jaar lopend is, en ik vraag me af wat de vertraging bij dit onderwerp is. Het kunnen uploaden van meerdere documenten tegelijkertijd moet anno (bijna) 2025 toch de normaalste manier van werken zijn?
De efficiëntieverbetering is denk ik voor iedereen wel duidelijk. Excuses voor mijn directheid wellicht, want misschien heb ik niet voldoende kennis van "achter de schermen", maar het lijkt mij niet dermate ingewikkeld dat dit 3 jaar moet duren, zelfs met andere prioriteiten.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.