Mijn Communities
Help
wtentije
CHAMPION *

Bedrijfsfitness factuur inhouding tegen Bijzonder-tarief

door wtentije
Status: Bestaat al

Medewerkers verrekenen deelname bedrijfsfitness per maand met het salaris (totaal factuur BN van 150 medewerkers) volgens Bedrijfsfitness Nederland, zie tevens de site, en andere organisaties kan de 

deze deelname worden verrekend tegen het geldend bijzonder-tarief per maand, Hoe moet je dit inrichten zodat de inhouding van het bedrijfsfitness bedrag tegen het geldend bijzonder-tarief kan worden verrekend

4 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

Goedemiddag

Dit is geen ontwikkel verbeter voorstel voor Visma.net Payroll maar een vraag voor de Service Desk. 

Voor nu zal ik het antwoord geven, maar volgende keer graag dit via de Service Desk aanvragen : 

Als je de inhouding van het bedrijfsfitness instelt als Fiscaal → Bijzonder tarief dan zal de inhouding in die periode worden verrekend met positief bijzonder tarief loon. Als dat er niet is zal er worden verrekend met het tabel inkomen.

Ik hoop je voldoende antwoord te hebben gegeven 

wtentije
CHAMPION *
door wtentije

Dankjewel voor het oppakken en het antwoord, is het ook zo in te regelen dat het altijd tegen bijzonder-tarief wordt verrekend maw ook als er geen bijzondere uitkering is als vakgld of EJU!!!

Ik ontvang hier veel vragen over mede omdat er door andere partijen anders over wordt gecommuniceerd

door Rene van Jole

Daarom het beste om deze vraag aan de Service Desk te stellen dit om te borgen dat er een uniform antwoord wordt gegeven 

wtentije
CHAMPION *
door wtentije

ik snap dat er verschillend over wordt gedacht👍

ga het neerleggen bij de service desk

nogmaals bedankt voor het antwoord