Mijn Communities
Help
michielvanderleek
CONTRIBUTOR **

Kan organizationunit worden opgenomen in de payroll-accountingreports endpoint?

door michielvanderleek
Status: Realisatie waarschijnlijk

Op dit moment worden geen kostenplaatsen meegeleverd in de endpoint, terwijl dit in de exceldumps wel kan. Nu moet er een match gezocht moet worden via hrm-contracts endpoint en blijkt dit niet altijd het juiste resultaat te geven.

8 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

 Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole

@Caroline Schaap kun je dit eens met de klant doornemen dit zou al moeten kunnen in de huidige API 

door Caroline Schaap

Hallo @michielvanderleek,

 

Welk veld (uit bijvoorbeeld een ander endpoint) zou je hiervoor terug willen zien?

michielvanderleek
CONTRIBUTOR **
door michielvanderleek

Hallo @Caroline Schaap ,

De velden orgunit en orgunitname uit het contracts-endpoint zou erg handig zijn

door Caroline Schaap

Hallo @michielvanderleek,

 

Ik zet je wens door naar onze ontwikkelaars om te onderzoeken of dit mogelijk is!

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit verzoek is op de backlog opgenomen onder nummer 5081

Sumeyye
CONTRIBUTOR **
door Sumeyye (Bijgewerkt ‎08-11-2023 12:09 door Sumeyye )

Wij hebben dezelfde wensen!

In 2021 zijn wij klant geworden van Visma, hiervoor waren wij klant bij een andere softwarepakket.

Hier waren de loonkostenrapportages wel voorzien van kostenplaatsen.

 

Wij waren onder de indruk dat dit bij Visma niet zo was.

Wij kregen toen van de consultants te horen dat dit mogelijk in de tweede/derde kwartaal van 2021 geïmplementeerd zou worden.

Tot op heden is dit helaas niet gebeurd.

 

Wij halen de kostenplaatsten uit Visma HR. Dit is helaas niet nauwkeurig (bij tussentijdse wijzigingen tussen de teams). Ook voor halfjaarlijkse/jaarlijkse rapportages is dit een belemmering voor onze organisatie.

 

Hopelijk kan dit zo snel mogelijk gerealiseerd worden.

 

Sumeyye
CONTRIBUTOR **
door Sumeyye

Mijn bovenstaande bericht is verkeerd geplaatst. Het lukt mij niet om deze ter verwijderen.
Mijn excuses voor het ongemak!