Mijn Communities
Help
mvmalsen
CONTRIBUTOR **

jaaropgave per IKV

door mvmalsen
Status: Afgewezen

Net als in Payroll Gemal vanaf 2024 (jaaropgave 2023) mogelijk is, zou ik de gegevens van het loon uit huidige- en het loon uit vroegere dienstbetrekking (wit vs groene tabel) graag apart gespecificeerd zien op de jaaropgave.

Ervaring leert dat veel medewerkers problemen hebben met de door de Belastingdienst vooraf ingevulde aangifte IB en de controle hiervan (ingehouden loonheffing) op hun jaaropgave (met als gevolg dat er gecorrigeerd wordt door de medewerker en er later een aanslag opgelegd wordt i.v.m. foutief aanleveren van de gegevens...).

4 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Rene van Jole

Het loon op de Jaarloonopgave wordt al uitgesplitst in witte en groene tabel bedragen.

Wat is concreet de vraag ? 

 

RenevanJole_0-1702977893504.png

 

mvmalsen
CONTRIBUTOR **
door mvmalsen (Bijgewerkt ‎29-12-2023 08:46 door mvmalsen )

@Rene van Jole ik bedoel de specificatie van de ingehouden loonheffing, dus wat er volgens witte en volgens groene tabel is ingehouden. Met de vooraf ingevulde aangifte is de splitsing voor medewerkers niet duidelijk en hierin gaat het geregeld fout blijkt achteraf. Dus het mooist zou zijn een jaaropgaaf per IKV.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft geen Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen