Mijn Communities
Help
shabnambechan
CONTRIBUTOR ***

Filter op soort goedkeurder in Declaratiemodule

door shabnambechan (Bijgewerkt ‎01-11-2023 16:49 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status: Alternatief aanwezig

Hallo,

 

Is het mogelijk om een filter te maken op soort goedkeurder (eerste controle/tweede controle)?

 

Wij maken namelijk gebruik van 2 controles op de declaraties. Nu zien we de hele lijst met declaraties, wat overigens prima is. Echter, zijn wij als HR professionals pas bij de tweede controle ''aan de beurt''. Doordat alle declaraties er nu staan zijn we het overzicht kwijt. De declaraties moeten nu per regel (met een filter op Wachten op goedkeuring) open geklikt worden, om te checken wie er ''aan de beurt'' is.

 

Dit is voor ons een stap terug in efficiëntie nu we over zijn gegaan van declaraties in Self Service naar de Declaratiemodule.

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs (Bijgewerkt ‎01-11-2023 16:58 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

hi @shabnambechan, als het goed is hangen aan de 2 controle-stappen verschillende rollen. Ook jullie als HR Professionals kunnen de reguliere schermen gebruiken (niet via het beheer-deel) om de declaraties goed te keuren.

Zo hebben wij het betreffende proces toegevoegd aan Mijn Youforce, heel makkelijk!

BastiaanFriederichs_0-1698854049897.png

Je krijgt op het betreffende scherm alleen de declaraties te zien die je geacht wordt te controleren:

BastiaanFriederichs_1-1698854143134.png


Om het leven nog wat makkelijker heb ik in deze klant ook het recht "Bulk controleren" toegewezen aan mijn gebruiker. Daarmee kan ik in 1 keer een hele reeks aan declaraties goed- of afkeuren.

BastiaanFriederichs_2-1698854227015.png


Zie ook dit eerdere bericht: https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-APP/Bulk-controleren-declaraties-beschikbaar/ba-p/508...

 

shabnambechan
CONTRIBUTOR ***
door shabnambechan

Aha, via Mijn Youforce! Daar maken we nog geen gebruik van... In de oude Youforce portal kunnen de declaraties alleen gecontroleerd worden via het beheer deel (is mij verteld via het Service Center). We zullen hier dan zeker gebruik van maken zodra we over zijn! Dank!