Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Functie tonen bij ziek en hersteldmelden

door FBB Zorgboog (Bijgewerkt ‎11-04-2024 11:49 door Maarten VB VISMA )
Status: Bestaat al

Regelmatig krijg ik de vraag of de functie niet getoond kan worden in de schermen voor  ziek en hersteld melden.
Naam-persoonsnummer-org.eenheid zijn wel zichtbaar, maar dienstverbandnummer en/of functie ontbreken.

 

Reden: Wij hebben medewerkers met meerdere dienstverbanden. Soms gaat het zelfs om meerdere dienstverbanden op 1 afdeling. Wanneer men een ziek dan wel (gedeeltelijk) hersteldmelding wilt invoeren dan kan men nergens nu aan zien welke regel (dienstverband) men moet gebruiken.

4 Opmerkingen
Maarten VB
VISMA
door Maarten VB
Status changed to: Status: Bestaat al

@FBB Zorgboog 

Wanneer een leidinggevende een medewerker met meerdere dienstverbanden heeft is dit gewoon zichtbaar in de Youforce app. Zie het voorbeelde hieronder (in dit geval is de functie "Medewerker Publiek I". Op de desktopversie is deze informatie ook te zien door via "Mijn Medewerkers" te gaan. Daar zie je netjes een overzicht filterbaar overzicht van je medewerkers met de functietitel erbij. Wij willen na het introduceren van ziek & herstelmelden door de medewerker zelf deze desktoppagina ook nog onder handen nemen en zullen daar ook deze wens in meenemen om bv ook op het overzichtscherm daar duidelijk de functie te laten zien.

 

MaartenVB_0-1712824946938.png

 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Maarten VB ik heb echt met de betreffende manager meegekeken en bij het (gedeeltelijk) hersteld melden van iemand met meerdere dienstverbanden op de desktop zagen we toch echt geen functie staan (of we waren beiden scheel 😉).

In het medewerker-detailscherm staat de functie in ieder geval niet.

Begrijp ik uit jouw reactie dat een manager in zo'n geval op een andere manier die betreffende zieke meldewerker zou moeten opzoeken? En zo ja, waar dan precies?

Maarten VB
VISMA
door Maarten VB

@FBB Zorgboog Het is te zien via de tab "Mijn Medewerkers". Zoals ik zei wil ik dit zeker meenemen als we (in de toekomst) de desktop interface wat gaan aanpassen om het ook in het profiel & de overzichtspagina mee te nemen. Maar zoals je hieronder kunt zien zie je via "Mijn Medewerkers" snel om welk dienstverband het gaat en van hieruit kun je ook doorklikken naar het profiel en de openstaande ziekte (of een nieuwe ziekte registreren).

MaartenVB_0-1712827682891.png

 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Maarten VB dank je voor de extra toelichting