Mijn Communities
Help
Edwin Blok
VISMA

Gewerkte dagen - tijd/datum stempel

door Edwin Blok (Bijgewerkt ‎14-08-2023 09:34 door Edwin Blok VISMA )
Status: Niet ingepland

Na indienen staat er "juli is ingediend" kan hier ook een datum/tijdstempel aan toegevoegd worden wanneer je hebt ingediend?

 

Screenshot 2023-08-14 093323.jpg

4 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs

@Edwin Blok we hadden elkaar al gesproken. Waarom wil je graag de datum/tijd van indiening zien? (update even het originele idee, dan zien anderen dit ook direct zonder te hoeven scrollen)

Ingeborg Ebbers
CONTRIBUTOR ***
door Ingeborg Ebbers

Voorheen kon de medewerker in Self Service bij Gedaan zelf zien wanneer de mutatie was ingediend (datum en tijd). Als beheerder of salarisadministratie kon je dit zien bij het Archief in Self Service. Nu het via de App gaat is het volgens mij voor de medewerker nergens zichtbaar wanneer deze mutatie is ingediend. 

Als de medewerker niet voor een bepaalde datum de mutatie heeft ingediend kon je voorheen de medewerker verwijzen naar Gedaan.

Ik zou heel graag net als @Edwin Blok een datum en tijd registratie in de app willen zien. In ieder geval voor de medewerker.

Edwin Blok
VISMA
door Edwin Blok

@Bastiaan Friederichs lukt mij niet om mijn openingspost nog te bewerken, misschien omdat ik al een keer een bewerking had gedaan.

 

Gaat er inderdaad om om als medewerker zelf te kunnen zien wanneer je deze hebt ingediend. Voorgeval je het niet terug ziet op je salarisstrook en dan zelf even kan kijken wanneer heb ik het ingediend en dan kan begrijpen dat je waarschijnlijk al voorbij de deadline voor indienen van deze maand was.

 

Als je het zelf kan zien, hoef je het ook niet meer verder na te vragen e/o andere collega's mee lastig te vallen

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Niet ingepland

Ik heb geen concreet item gepland staan om dit toe te voegen. Mogelijk is de verwerkingsperiode van payroll Gemal weergeven nog beter dan de presentatie van de timestamp van indiening.