Mijn Communities
Help
Brian de Graaf
CONTRIBUTOR ***

Mogelijkheid voor een testomgeving

door Brian de Graaf
Status: Bestaat al

Beste,

 

Het zou wenselijk zijn om een testomgeving voor de app te hebben. Zonder dat gebruiker nog de onderdelen kan zien. Dit zodat de applicatiebeheerder op de juiste manier zijn onderdeel kan ontwikkelen.

Kan dit worden gerealiseerd.

2 Opmerkingen
RichardR
CHAMPION **
door RichardR

@Brian de Graaf 

Beste Brian,

Is het niet mogelijk om die onderdelen via Autorisatiebeheer toe te wijzen aan enkel de rol/gebruiker Applicatiebeheer of een set testgebruikers? Zo zou ik dat denk ik proberen.

Me vriendelijke groet,

Richard

 

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Bestaat al

Beste @Brian de Graaf,

 

Inderdaad @RichardR heeft je al op weg geholpen. De mogelijkheden binnen zowel 'Autorisatiebeheer' en de verschillende 'configuratie-schermen' (zoals configuratie declaraties) bieden je ruim voldoende mogelijkheden om gecontroleerd te testen binnen je productie omgeving. Je kunt één of meerdere gebruikers toegang geven en het volledige proces testen.

 

Daarnaast bieden we als Visma|Raet ook de mogelijkheden om een volledige seperate Youforce test-omgeving af te nemen. Dit is een lossen Youforce omgeving met onderdelen als HR Core Beaufort, Gemal, Reporting maar ook eventueel met de App. Je kunt via je eigen Customer Success Manager vragen naar de mogelijkheden.