Mijn Communities
Help
CRodenburg
CONTRIBUTOR ***

Veer/ponddiensten in de km berekening van de app

door CRodenburg (Bijgewerkt ‎18-10-2023 09:36 door Maarten VB VISMA )
Status: Afgewezen

Ik krijg van een medewerker door dat hij met regelmaat een veerdienst gebruikt om bij een van onze bezoekerscentra te komen vanaf zijn vaste standplaats. De app herkent deze dienst echter niet waardoor hij een vele male aantal hogere km's indient dan dat er gereisd wordt. (lees 80 per dag) Onze vraag is: is dit bij jullie bekend? en staat hiervoor een oplossing gepland?

Aan mijn collega beheerders de vraag, speelt dit in jullie organisatie ook en hoe gaan jullie hiermee om of wat voor work around gebruiken jullie? We kiezen er nu voor om 4 losse reizen in te dienen (dus van standplaats naar pond, van pond naar bezoekerscentra en vice versa) om het zo zuiver mogelijk te houden maar echt ideaal is dit niet, dus ik hoor graag jullie input.

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

hoi @CRodenburg ik vermoed dat je gisteren ook een ticket hebt aangemaakt bij het ServiceCenter.

Ik weet niet of dit idee echt bedoeld was als idee, of meer als een forum-post...
Heb de status gewijzigd naar Afgewezen.

Stel voor dat we het ticket gaan voorzien van de juiste informatie zodat we elkaar goed begrijpen.
(Daarna kan ik alsnog een FAQ-item op de community posten met de werking zodat dit voor anderen ook helder is)

Een veerpont heeft namelijk wel degelijk impact op de routeberekening voor zover ik zie in mijn eigen testen.

CRodenburg
CONTRIBUTOR ***
door CRodenburg

Ga ik doen, dankje