Mijn Communities
Help
Ronald Smit1
CONTRIBUTOR ***

Vrij velden toevoegen aan de Youforce App

door Ronald Smit1
Status: Afgewezen
Is het mogelijk om bij de optie Profiel in de app een extra optie te maken om d.m.v. vrije velden gegevens door te laten geven door de medewerker. Ik denk dan bijvoorbeeld aan kindgegevens (max 5 kinderen) / kledingmaat / schoenmaat enz..
1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Goedemorgen @Ronald Smit1 ,

 

Super fijn dat je de moeite hebt genomen om dit idee aan te maken. Met grote regelmaat kijken we naar de ideeën en kijken we naar de (on)mogelijkheden. Maar we vinden het ook belangrijk om realistisch te zijn. Mede daarom krijgt dit idee direct de status 'afgewezen'.

 

Met de Youforce App hebben we in 'profiel' de meest basale gegevens beschikbaar gemaakt voor medewerkers. Die gegevens, zoals contactgegevens of persoonsgegevens, kan een medewerker ook wijzigen.  

 

We weten dat er daarnaast een enorme variateit is aan andere persoonsrubrieken (zoals kinderen) en nog meer eigen organisatie specifieke rubrieken (zoals kleding of schoenmaat). In de medewerkerkaart van Self Service (via Mijn Youforce) kan je deze eenvoudig laten tonen en via een workflow (ook via Mijn Youforce) kan je deze laten wijzigen.

 

Deze enorme flexibiliteit die we bieden op de desktop via Mijn Youforce / Self Service (verschillende rubrieken, volgorde rubrieken, verplicht/niet verplicht, controles etc. etc.) zijn we niet voornemens om vergelijkbaar te gaan realiseren in de Youforce App.

 

In de Youforce App Profiel blijven we ons focusen op de basale gegevens van de medewerker die bij (vrijwel) iedere organisatie in gebruik zijn.