Mijn Communities
Help
Peter Mekel
CONTRIBUTOR ***

Instructie meesturen in de uitnodiging

door Peter Mekel
Status: Gerealiseerd

Het zou wat mij betreft handig zijn dat je een (korte) instructiekaart voor het ondertekenen als bijlage kunt meesturen in de e-mail met de uitnodiging voor ondertekenen.

7 Opmerkingen
tjeerdhaa
VISMA
door tjeerdhaa
Status changed to: Status: Nieuw

We zullen kijken of het mogelijk is om een dergelijke instructie via een linkje in de uitnodiging beschikbaar te stellen.

tjeerdhaa
VISMA
door tjeerdhaa
Status changed to: Status: In onderzoek
 
tjeerdhaa
VISMA
door tjeerdhaa
Status changed to: Status: Gerealiseerd

In de e-mail met de uitnodiging is nu een link opgenomen naar een beknope handleiding voor de ondertekening:

 

https://esigningextended.youforce.com/docs/quickstart.html

 

 

Peter Mekel
CONTRIBUTOR ***
door Peter Mekel

Dankjewel! Dit ziet er mooi uit!

Ditske Loos1
CONTRIBUTOR ***
door Ditske Loos1

Super! Ik zie deze tekst: 'U krijgt een e-mail om de getekende documenten te downloaden.' Geldt dit ook voor de documenten die via een workflow getekend worden? Tot nu toe heb ik (in de test) nog nooit zo'n mail ontvangen. Of is dat ook een nieuwe toepassing?

tjeerdhaa
VISMA
door tjeerdhaa

Ik kom deze tekst niet tegen in onze resources; kan het zijn dat deze melding wordt getoond in de workflow? De verwijzing naar de handleiding is nog niet toegevoegd aan de uitnodigingen die worden verstuurd via de workflow. Ik zal dit ook laten aanpassen.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **
door Esmiranda Vermeer

@tjeerdhaa - Is hier nog een vervolg gekomen voor uitnodigingen via de workflow. Ik zie dit in ieder geval nog niet  terug bij ons.