Mijn Communities
Help
Francis Bethlehem
CONTRIBUTOR ***

Kenmerken wijzigen in dossiers - altijd via select a value

door Francis Bethlehem
Status: Bestaat al

Hallo,

 

Ik zie dat het mogelijk is om de kenmerken van dossiers te wijzigen op het moment dat je meerdere documenten in een lijst hebt geselecteerd die onder een verschillende tab staan. Het is handig dat je hier gewoon wat in kunt typen ipv dat je de hele lijst door moet scrollen om een keuze te maken. 

Wanneer ik bij een enkel document de kenmerken wil wijzigen, kan ik helaas geen gebruik maken van deze functie (select a value) en ik dit wil ik wel graag. Kunnen jullie dit aanpassen?

 

Mvg Francis Bethlehem

 

 

FrancisBethlehem_0-1692711411910.png

 

4 Opmerkingen
Corne Los
VISMA
door Corne Los

Als het goed is zou deze functionaliteit ook beschikbaar moeten zijn als je de kenmerken van een enkel document wijzigt. De manier waarop is alleen iets minder voor de hand liggend:

 

In de "Kenmerken wijzigen" dialoog moet je de documentsoort eerst wissen door op de dropdown-lijst te klikken en dan op backspace. Vervolgens kun je op de bekende manier zoeken naar een documentsoort door wat tekens in te typen.

 

door Peter van Miltenburg
Status changed to: Status: Bestaat al

Het is mogelijk om het veld leeg te maken met een backspace en dan de eerste letters van de documentsoort in te voeren.

Francis Bethlehem
CONTRIBUTOR ***
door Francis Bethlehem

Mooi dat dit kan! Dank jullie voor je reactie!

door Peter van Miltenburg
Status changed to: Status: Bestaat al