Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Medewerker (ziek) uit dienst RVM-dossier naar personeelsdossier (DOSS-I-74)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Ik weet niet of ik hier op de juiste plaats ben om deze wens uit te spreken, maar wij zouden graag willen zien dat wanneer een medewerker uit dienst gaat of ziek uit dienst gaat dat dan het volledige RVM-dossier automatisch overgezet zou kunnen worden naar het personeelsdossier. Ook i.v.m. de AVG is dit erg van belang. In het personeelsdossier is het mogelijk een datum aan een dossier of document te geven waardoor we in lijn blijven met de AVG-wet. In RVM is dit niet mogelijk. Is er al zoiets of is er zoiets te creëren? 
Ik heb destijds een actie aangemaakt, deze ook met een medewerker van jullie besproken of deze zo klopt, maar deze klopt dus niet en loopt dus totaal niet met een medewerker die uit dienst gaat. Als deze melding volledig zou lopen zou dit al iets schelen, maar mooier zou nog zijn als het dossier dus automatisch overgezet zou gaan worden naar het personeelsdossier. 

1 Opmerking
door Peter van Miltenburg
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Het is niet toegestaan om verzuimdossiers in het Personeelsdossier op te slaan. Verzuimdossiers dienen in een apart dossier ondergebracht te worden die via een stricter autorisatiesysteem toegangelijk is, waarbij ook wordt vastgelegd welke gebruiker welk document heeft geraadpleegd. Personeelsdossier biedt functionaliteit over de documenten heen waarmee gebruikers door documenten heen kunnen bladeren en zoeken. Medische documenten mogen niet op deze manier beschikbaar worden gesteld aan gebruikers.